تدارکات بین المللی

به طور کلی منظور از تدارکات بین المللی سلسله فرایند جستجو برای  پیدا کردن کالاهای مختلف ، مذاکرات تجاری، بررسی بهترین پیشنهاد، شرایط خرید کالا، خدمات یا کارهایی از یک یا چند منبع خارجی یا داخلی از طریق یک پروسه مناقصه رقابتی یا استعلام از چندین منبع خارجی و داخلی است. در این روش ارسال به صورت کلی در یک یا چند مرحله‌‌ -بنا به درخواست خریدار- صورت می گیرد  به شکلی که باعث سرعت بخشیدن به عملیات خرید کالا با در نظر گرفتن معیارهای کیفیت، کمیت و ارسال صحیح کالا به خریدار، می گردد.

در این روش این امکان وجود دارد که برخی از اقلام مورد نیازِ اضطراری با توجه به شرایط به صورت فورس (هوایی، اکپرست و…) ارسال گردد و الباقی کالا‌هایی که شرایط تحویل زمانی سریع ندارند از طریق دریایی یا روشهای دیگر برای متقاضی ارسال شوند. همچنین  شاید به دلایلی برای تهیه مواد اولیه و تجهیزات نیار به خرید از چندین منبع از  تولید کنندگان داخل چین و تولیدکنندگان کشورهای دیگر باشد، خریدار بنا به درخواست خود می تواند تمامی کالاهای خریداری شده را در یک منطقه آزاد و در یک انبار واحد جمع آوری نماید و به صورت کلی و یا جزئی اقدام به واردات از طریق هوایی، دریایی یا پست های سریع نماید.
برای ما (شرکت بازرگانی بین المللی پارسیان شانگهای-پیتکو)  این امکان وجود دارد که کلیه کالاهای درخواستی را از چندین نقطه مختلف در سراسر جمهوری چین و یا بازراهای آسیایی تهیه کرده و در انبارهای خود دریافت و بارگیری نماییم. ارسال به صورت کلی در یک مرحله یا چند مرحله‌‌ بنا به درخواست متقاضی انجام و حمل می گردد؛ به شکلی که باعث سرعت بخشیدن به عملیات تأمین کالا همراه با ارائه مدارک صحیح مورد نیاز در گمرکات مقصد (فاکتور، پکینگ لیست، گواهی‌های لازم بازرسی و بارنامه و…) و حمل بین المللی با روشهای گوناگون و در نهایت تحویل کالا در گمرک مقصد در کوتاه‌ترین زمان گردد.

برای استفاده از خدمات تدارکات بین المللی این شرکت کافیست در صورت داشتن منابع خارجی (تولیدکننده یا فروشنده خارجی) پیش فاکتورهای آنها را برای ما ارسال نمایید تا کارشناسان بازرگانی این شرکت در چین در کوتاهترین زمان ممکن با طرفین فروشنده ارتباط برقرار نموده و موارد مورد نیاز را هماهنگ سازند و یا از فروشنده‌های خارجی خود درخواست نمایید با دفاتر ما در چین تماس گرفته تا مقدمات لازم و موارد مورد نیاز را جهت صدور پیش فاکتور‌های داخلی به اطلاع آنها برسانیم.

لازم به ذکر است که این شرکت با در اختیار داشتن حسابهای ارزی در بانک کونلون چین (BANK OF KUNLUN) و همچنین حسابهای ارزی در بانک‌های مختلف چین و هنگ کنگ این امکان را دارد تا برای اقلامی که شامل دریافت ارزهای نیمایی و مرجع می گردد حساب مناسب اعلام نماید و خریداران می توانند از این ارزها (در صورت مشمول بودن کالا در لیست کالاهای شمول دریافت ارز نیمایی یا مرجع) جهت پرداخت‌های خود استفاده نمایند. (برای آگاهی بیشتر از خدمت مشاوره ارزی ما می توانید قسمت مربوط به این خدمت را مطالعه نمایید.)

شرکت بازرگانی بین المللی پارسیان (شانگهای) با سالها تجربه به واسطه حضور دائمی و آشنایی با بازارهای داخلی در چین و شناخت لازم از تولیدکنندگان مختلف چینی با داشتن دفتر در شهر شانگهای -مهمترین شهر تجاری در جمهوری خلق چین- و نزدیکی به بازارهای شرق آسیا (کره جنوبی، ژاپن، تایوان و…) همچنین با در اختیار داشتن امکانات، شرایط و دانش لازم تجاری، فرهنگی در آن کشور و همچنین آشنایی با قوانین بازرگانی، گمرکی و محدودیت‌های بانکی در ایران این امکان را فراهم می سازد تا کلیه کالاهای مورد نیاز خود را از چندین کارخانه داخلی یا فروشنده برون مرزی تهیه و در قالب یک پیش فاکتور متحد اقدام به واردات نمایید. (برای اطلاعات بیشتر از ارائه خدمات ما در زمینه قوانین بازرگانی و گمرکی، پیشنهاد می کنیم، بخشهای مربوط به خدمات عقد قراردادهای تجاری و ترخیص کالا را مطالعه نمایید.)

این امکانات با توجه به شرایط و مشکلات حال حاضر در اخد ثبت سفارش و زمان بری در امر تخصیص ارز و مراحله دشوار اداری باعث سهولت در روند واردات کالا و کاهش هزینه‌های آتی می گردد.

به طور کلی منظور از تدارکات بین المللی سلسله فرایند جستجو برای  پیدا کردن کالاهای مختلف ، مذاکرات تجاری، بررسی بهترین پیشنهاد، شرایط خرید کالا، خدمات یا کارهایی از یک یا چند منبع خارجی یا داخلی از طریق یک پروسه مناقصه رقابتی یا استعلام از چندین منبع خارجی و داخلی است. در این روش ارسال به صورت کلی در یک یا چند مرحله‌‌ -بنا به درخواست خریدار- صورت می گیرد  به شکلی که باعث سرعت بخشیدن به عملیات خرید کالا با در نظر گرفتن معیارهای کیفیت، کمیت و ارسال صحیح کالا به خریدار، می گردد.

شرکت بازرگانی بین المللی پارسیان (شانگهای) با سالها تجربه به واسطه حضور دائمی و آشنایی با بازارهای داخلی در چین و شناخت لازم از تولیدکنندگان مختلف چینی با داشتن دفتر در شهر شانگهای -مهمترین شهر تجاری در جمهوری خلق چین- و نزدیکی به بازارهای شرق آسیا (کره جنوبی، ژاپن، تایوان و…) همچنین با در اختیار داشتن امکانات، شرایط و دانش لازم تجاری، فرهنگی در آن کشور و همچنین آشنایی با قوانین بازرگانی، گمرکی و محدودیت‌های بانکی در ایران این امکان را فراهم می سازد تا کلیه کالاهای مورد نیاز خود را از چندین کارخانه داخلی یا فروشنده برون مرزی تهیه و در قالب یک پیش فاکتور متحد اقدام به واردات نمایید.

برای استفاده از خدمات تدارکات بین المللی این شرکت کافیست در صورت داشتن منابع خارجی (تولیدکننده یا فروشنده خارجی) پیش فاکتورهای آنها را برای ما ارسال نمایید تا کارشناسان بازرگانی این شرکت در چین در کوتاهترین زمان ممکن با طرفین فروشنده ارتباط برقرار نموده و موارد مورد نیاز را هماهنگ سازند و یا از فروشنده‌های خارجی خود درخواست نمایید با دفاتر ما در چین تماس گرفته تا مقدمات لازم و موارد مورد نیاز را جهت صدور پیش فاکتور‌های داخلی به اطلاع آنها برسانیم.

2 دیدگاه در “تدارکات بین المللی

  1. علیرضا گفت:

    ممنون

    1. ممنون از همراهی شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *