واردات کالا از چین

 

جمهوری خلق چین پرجمعیت ترین کشور جهان با رشد اقتصادی بالای ۸% می باشد . وجود بازارهای متنوع تولیدکنندگان کالاهای مختلف با قیمت های رقابتی باعث شده تجار بسیاری از سراسر دنیا کالاهای خود را از چین تهیه نمایند  و از این رو واردات کالا از چین این روزها خواهان بیشتری پیدا کرده است. در حال حاضر چین اصلی ترین کشور جهان از نظر وادرات کالا می باشد .

وادرات کالا از چین نیازمند به انجام تشریفات؛ داشتن اطلاعات و سلسله فعالیت‌های مختلفی می باشد که خیلی مواقع برای خریداران و فروشندگان دشوار است. از این رو شرکت بازرگانی بین المللی پارسیان (شانگهای) با نام تجاری پیتکو شانگهای PITCO (shanghai) با داشتن دفاتر فعال در کشور چین و پروانه‌های معتبر وارداتی و صادراتی در کشور چین و همچنین پروانه های  وارداتی در ایران (کارت بازرگانی ) و … سابقه فعالیت سالیان متمادی در این امور و همچنین در اختیار داشتن تیمی مجرب از کارشناسان بازرگانی و گمرکی در ایران و چین آماده ارائه بهترین خدمات به شما صاحبان محترم صنایع و تجارگرامی می باشد.

لطفاً جهت مشاوره در امور خرید کالا از چین به ایران با کارشناسان ما در ایران و چین تماس حاصل فرمایید.

از آنجایی که شرکت پیتکو از سال ۲۰۰۹ میلادی به طور اختصاصی به واردات کالا از چین به کشور عزیزمان ایران مشغول است، در نتیجه ما در این مطلب به نحوه واردات کالا از چین و مراحل کام به گام آن، پرداخته ایم.

قابل توجه است که تمامی موارد ذکر شده برای واردات کالا از هر کشور دیگری نیز صدق میکند.

مراحل گام به گام واردات کالا از چین

در این مطلب خواهید خواند:

مراحل خرید از چین و نحوه ی واردات کالا از چین

۱– کارت بازرگانی معتبر جهت واردات از چین به ایران

داشتن کارت بازرگانی یا پروانه وارداتی یکی از اولین قدم‌ها برای واردات و صادرات کالا می باشد؛ داشتن این کارت برای انجام ثبت سفارش در وزارت بازرگانی ضروری است (ثبت سفارش به معنی ثبت آماری کالای مورد درخواست جهت واردات یا صادرات و گرفتن مجوز ورود یا خروج از گمرک است) دقت کنید که قبل از دست بکار شدن برای واردات یا صادرات هر نوع کالایی ابتدا شرایط قانونی ورود آن کالا را به دقت مطالعه نمایید. تیم مجرب پیتکو آماده ارائه خدمات مشاوره ای برای آن دسته از تجار-که به هر دلیلی فاقد کارت بازرگانی هستند-  می باشد، از این رو امکان عقد قرار داد خرید و واردات کالا با کارت بازرگانی این شرکت در گروه های مختلف کالایی میسر است. لطفاً جهت اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در دفاتر ایران تماس حاصل فرمایید.

۲– شناخت کامل از تولیدکنندگان یا فروشندگان معتبر در چین (سورسینگ)

جهت واردات کالای مورد نظر، نیاز به شناخت کامل از تولیدکنندگان و تهیه کنندگان آن کالا در کشور مورد نظر است. این شناخت می تواند به صورت حضوری مانند شرکت در نمایشگاه های تخصصی کالاهای مورد نظر و یا به صورت غیرحضوری استفاده از اینترنت و سایت های مختلف معرفی کالا انجام گیرد. همیشه سعی کنید معتبر ترین شرکت ها را برای همکاری انتخاب نمایید چرا که امکان تقلب و کلاهبرداری از طرف شرکت خارجی برای شما وجود دارد و پیگیری این امر بعد از تقلب نیاز به پرداخت هزینه های بسیار سنگین و زمان بسیار طولانی دارد و در اغلب موارد به خاطر عدم عقد  قرارد دادهای صحیح و نحوه پرداخت مبالغ از راه های غیر رسمی؛ امکان جبران خسارت وارد شده امری بعید می باشد.

از این رو این شرکت پیتکو با سابقه بیش از یک دهه حضور فعال و موفق در بازارهای چین آماده ارائه خدمات معرفی تولیدکنندگان و تهیه کنندگان معتبر و عقد قراردادهای خرید داخلی در چین به نفع خریدار ایرانی می باشد؛ لطفا جهت اطلاعات بیشتر جهت واردات کالاهای مورد نظر از چین با کارشناسان ما در دفاتر ایران و چین تماس حاصل فرمایید. ما سعی میکنیم بهترین گزینه ها را به شما معرفی نماییم.

۳اشراف به امور مذاکره، قوانین تجارت بین المللی، بیمه و حمل نقل بین المللی

پس از شناسایی فروشنده و تهیه کننده معتبر نیاز به ارتباط و مذاکرات مختلفی مانند دریافت قیمت، بررسی موارد فنی، زمان تحویل کالا، نحوه پرداخت ها و … می باشد. داشتن یک زبان مشترک جهت مذاکرات، داشتن اطلاعات تجاری بین المللی و شناخت کافی از قوانین بانکی،  گمرکی و محدودیت های موجود در دو کشور این امکان را فراهم می کند تا خریدار و فروشنده به راحتی موارد درخواستی خود را مطرح و مشکلات و اختلافهای تجاری خود را حل نمایند.

تیم بازرگانی شرکت پیتکو با داشتن کارشناسان مسلط به  زبان چینی، فارسی و انگلیسی و تجربه و شناخت کافی از قوانین بازرگانی، بانکی و گمرکی در ایران و چین این امکان را برای شما بازرگانان فراهم می نماید تا به بهترین شیوه مذاکرات خود را انجام دهید. شما می توانید با ارتباط سریع از طریق تلفن، ویچت و  یا در صورت نیاز به شکل حضوری با فروشندگان چینی و ترجمه هم زمان برای حل و فصل مسائل پیشرو خود اقدام نمایید.

۴– درخواست نمونه کالا و پرداخت هزینه حمل در صورت نیاز

در بعضی موارد جهت رویت نمونه کالای درخواستی  و انجام تست های کیفیتی برای بعضی کالا ها نیاز به دریافت نمونه کالا است که این امر پس از انجام مذاکرات اولیه به درخواست خریدار با قبول هزینه های ارسال کالا به مقصد از طرف خریدار مذاکرات فروشنده با خریدار  صورت می گیرد. با توجه به کم  بودن این مبلغ از نظر صرافان و عدم وجود سیستم های بانکی این امر کاری بسیار سخت است و خریداران برای پرداخت هزینه دریافت نمونه با مشکلات مختلفی برخورد می نمایند، لذا این شرکت پس از عقد قرارد داد کارگزاری جهت وادرات کالا و خرید از چین این امکان را برای مشتریان خود فراهم می آورد که مبالغ درخواستی را به صورت ریالی، از خریدار در ایران دریافت و معادل یوان آن را از منابع خود در چین برای فروشنده کالا واریز می نماید. این روش یکی از سریعترین و ساده ترین روشهای بدون دریافت کارمزد ارسال حواله است و همچنین این امکان وجود دارد که نمونه های درخواستی به دفاتر ما در چین ارسال گردیده و در زمان نیاز با روش های مختلف مانند پست اکسپرس یا مسافری به ایران ارسال گردند.

۵- برآوردهای زمانی تولید کالا و دریافت در مقصد نهایی

یکی از موارد مهم ، که باید قبل از سفارش کالا  به ویژه در خرید از چین به آن توجه نمود ،برآورد حدودی زمان تولید کالا و زمان تقریبی رسیدن کانتینر به مقصد است، در بعضی موارد واردکنندگان برای کالاهای وارداتی خود جهت فروش، مجبور به عقد قرارداد فروش با مشتریان خود هستند ، که در صورت هر تأخیری مجبور به پرداخت خسارت به طرف خریدار نهایی خواهند شد و ممکن است زمان رسیدن کالا با شروع تعطیلات سال نو در مبدأ و  مقصد یا عواملی نظیر آن مصادف شود که باعث شود کالای وارده در انبار گمرک تا زمان اتمام تعطیلات مانده و هزینه های انبارداری و توقف کانتینر و … افزایش پیدا کند . بنابراین با یک تخمین حدودی می توان از هزینه های اضافه جلوگیری نمود.

۶- محاسبه حدودی هزینه های گمرکی و حمل تا درب انبار مقصد

پس از تخمین زمان تولید و زمان دریافت کالا در مقصد نهایی بایستی  نسبت به هزینه های مختلفی که در قیمت نهایی کالا مؤثر است مطلع باشید، هزینه های گمرکی و هزینه های حواشی حمل از این موارد است؛ جهت برآورد هزینه های گمرکی و حمل لازم هست که کد تعرفه کالای خود را بیابید، کتاب تعرفه کالا و استفاده از شرکت های حق العملکاری ترخیص کالا به شما در این امر کمک  مهمی می نماید.

کانتینرهای آماده ارسال به کشورهای مقصد در بندرگاهی در چین

۷اخذ پیش فاکتور یا پروفرما اینویس رسمی

پس از محاسبه تمامی هزینه ها و با رسیدن به این  نتیجه که واردات کالا برای شما سودمند است؛ در مرحله بعد  باید از فروشنده یا صادر کننده نهایی کالا درخواست نمایید تا پیش فاکتور رسمی را برای شما صادر نماید. این پیش فاکتور به اصطلاح پروفرما اینوس (Proforma Invoice)  نامیده می شود. پیش فاکتور به عنوان یک قراداد عادی بین فروشنده و خریدار نیز در نظر گرفته می شود که شرایط فروش کالا از نظر قیمت نهایی مورد توافق و نوع بسته بندی و نحوه پرداخت و… را در بر می گیرد. هر چند پیشنهاد می گردد برای خرید مطمئن پس از صدور پیش فاکتور، قراردادی صحیح، با معیارهای فنی به صورت دقیق تر با فروشنده کالای خود، عقد نمایید؛ زیرا در  پیش فاکتور به اختصار در مورد شرایط فروش کالا توضیح داده شده و در صورت بروز مشکلات از نظر حقوقی اعتباری چندانی ندارد. همچنین برای ثبت سفارش کالا در سامانه جامع تجارت بایستی پیش فاکتور صادرشده، دارای اطلاعات کامل و دقیق از موارد درخواستی در این سامانه باشد و بهتر است از فروشندگان چینی درخواست نمایید مطابق با اطلاعات خواسته شده در فرم ثبت سفارش کالا، اقدام به صدور پیش فاکتور نموده و پس از مهر و امضا برای شما ارسال نمایند. جهت مشاهده فرم خام درخواست ثبت سفارش کالا  لطفاً روی لینک “پیش فاکتور استاندارد” کلیک نمایید.

تیم بازرگانی شرکت ( پارسیان شانگهای ) – پیتکو با سالها تجربه در زمینه واردات کالا از چین می تواند جهت تهیه مطمئن پروفرمای رسمی و همچنین مشاوره در زمینه واردات از چین ، شما را یاری نماید.

۸عقد قرارداد تجاری مناسب با توجه به مفاد پروفرما اینویس

همانطور که در مطالب مربوط به صدور پیش فاکتور به آن اشاره گردید مطالب درج شده در پیش فاکتور به اختصار به شرایط فروش اشاره دارد و به تعهدات طرفین خریدار و فروشنده به صورت کامل اشاره نگردیده است لذا پس ار صدور پیش فاکتور نیازمند عقد قرارداد رسمی خرید و فروش کالا است که تعهدات طرفین معامله به صورت کامل در ان درج گردد و داوری در صورت اختلاف بوجود آمده مشخص گردد. این عقد قرارداد بایستی توسط وکلای مجرب که با قوانین حقوقی و تجاری در چین آشنایی کامل دارند تهیه گردد. تمامی اطلاعات صادر شده در پیش فاکتور بایستی در متن قرارداد تنظیم گردد و خسارات احتمالی که در صورت عدم اجرا به مفاد پیش فاکتور بر عهده طرفین است مطالبه گردد.

متأسفانه با توجه به محدودیت های موجود تجاری و بانکی  در ایران و عدم شناخت بازرگانان از نظام حقوقی تجارت در چین بخشی از فروشندگان چینی اقدام به کلاه برداری های عظیمی شامل دریافت وجه و عدم ارسال کالا یا ارسال کالا با وزن دستگاری شده و… نموده اند که باعث بوجود آوردن خسارات جدی به سرمایه تجار ایرانی گردیده است، لذا قبل از شروع به واردات کالا و انجام حوالجات ارزی اقدام به عقد قرارداد تجاری مناسب با فروشندگان چینی نمایید تا خسارات احتمالی را کاهش دهید.

تیم بازرگانی و حقوقی شرکت پیتکو در چین و ایران آماده ارئه مشاوره های مختلف و ارائه تجربیات خود در این زمینه به تجار و واردکنندگان از چین می باشند.

۹– ثبت سفارش کالا

پس از صدور پروفرما(proforma Invoice)  و عقد قراداد با فروشنده خارجی، نیازمند انجام تشریفات مقدماتی خاصی مانند: ثبت سفارش کالا و دریافت گواهینامه های مربوطه، بیمه، قرارداد بازرسی، عملیات بانکی و…  جهت واردات کالا است.

جهت ثبت سفارش کالا بایستی وارد سامانه جامع تجارت شوید و اطلاعات مطابق با مشخصات پیش فاکتور صادر شده توسط فروشنده خارجی را وارد کنید و مراحل را به ترتیب تا تأیید کارشناسان و اخذ ثبت سفارش نهایی طی کنید.

برای تخصیص ارز نیمایی، بعد از تأیید و دریافت ثبت سفارش کالا بایستی به بانک عامل خود مراجعه کرده و مدارک مورد نیاز را ارائه دهید و منتظر دریافت کد تخصیص ارز از بانک مرکزی بمانید. پس از دریافت کد تخصیص ارز این امکان وجود دارد که درخواست خود را جهت خرید ارز از صرافی ها با ارز نیمایی در سامانه خرید و فروش ارز (سنا) ثبت نمایید و منتظر پیشنهاد قیمت از طرف صرافی ها باشید و بعد از تأیید قیمت ارز، از یک صرافی امکان حواله به فروشنده برای شما مهیا می باشد.

لازم به ذکر است در حال حاضر کلیه این پروسه به زمانی “بیش از یک ماه کاری”  نیاز دارد و جهت انجام این امور داشتن اطلاعات کافی در زمینه پر کردن فرم مربوط به ثبت سفارش کالا، اطلاعات بانکی و شناخت کافی از صرافی های معتبر جهت انجام حواله ارزی دارید.

شرکت پارسیان (شانگهای) –پیتکو– مفتخر است با داشتن تیمی مجرب از کارشناسان بازرگانی و کادر اداری آشنا به سیستمهای بانکی و صرافی های معتبر، شما را در انجام این امور همیاری نماید.

لطفا جهت اطلاعات بیشتر با دفاتر ما در ایران و چین تماس حاصل فرمایید.

۱۰حواله پیش پرداخت ارزی به حساب فروشنده کالای خارجی جهت شروع به تولید

جهت حواله ارزی به فروشنده در حال حاضر نیاز به استفاده از سیستم بانکی و تخصیص ارزی از بانک مرکزی ایران است. که در مراحل مقدماتی انجام تشریفات به آن اشاره گردید.

با توجه محدودیت های حال حاضر بیشتر انتقالهای ارزی توسط صرافی ها انجام می گیرد اما بهترین و امن ترین روش پرداختی روش گشایش اعتبار اسنادی یا به عبارتی LC  است یا حواله نقدی که توسط بانک عامل خریدار، به حساب شرکت در  بانک عامل فروشنده واریز می گردد.

همچنین این شرکت آماده ارائه خدمات دریافت وجوه در کونلون بانک چین که به صورت اختصاصی جهت دریافت وجوه یوانی و یورویی از ایران تعریف گردیده است، می باشد.

شرکت پیتکو با در اختیار داشتن حساب های متمرکز در بانک کونلون (BANK OF KUNLUN) چین می توانید ، بستری مطمئن جهت خرید و واردات کالاها از چین باشد با داشتن خدمات بانک کونلون این امکان وجود دارد تا پرداخت ها از طریق حسابهای این شرکت به تمامی حسابهای فروشنده چینی مرود نظر انجام گردد.

درباره خدمت مشاوره ارزی ما بیشتر بدانید.

۱۱– بازرسی کالا

امروزه با توجه به رشد تجارت جهانی و مبادلات کالا بین کشورهای جهان و همچنین از بین بردن ریسکهای احتمالی در امور خرید کالا و اطمینان به کیفیت کالای خریداری شده، همچنین انجام تعهدات مذاکره شده در قرارداد‌های تجاری که به امضاء طرفین معامله (خریدار و فروشنده) رسیده است، نیازمند این است که از مجموعه عوامل مختلفی بین این معامله استفاده گردد مانند : بانکها، شرکت های بیمه، شرکت های حمل نقل بین المللی و داخلی، فورواردرها، شرکت‌های بازرسی کننده کالا و شرکتهای بازرگانی معتبر در چین  دارای مجوز واردات و صادرات ، شرکت‌های حق العملکاری گمرکی و…

که شرح کامل آن را می توانید در بخش مربوط به بازرسی کالای ما مطالعه بفرمایید.

۱۲– کانتینر و بارگیری و حمل

پس از دریافت جواب بازرسی کالا و اجازه حمل بایستی نسبت به دریافت رزرو کشتی به بندر مورد نظر اقدام نمود. با توجه به حجم بسیار بالای صادراتی و ترافیک بنادر در چین لطفاً نسبت به توانایی شرکت های حمل دریایی و فورواردهای انتخابی دقت نمایید.

پس از دریافت کانتینر مورد نظر با توجه به حجم کالا و نوع کالای مورد نظر نسبت به بارگیری صحیح کالا و چیدمان های لازم دقت نمایید بهتر است جهت بارگیری و پلمپ کانتینر نماینده خود را به محل بارگیری ارسال نمایید یا از شرکت  های بازرسی جهت این امر درخواست نمایید که در زمان بازرسی حضور داشته باشند و مراحل بارگیری را به شما گزارش داده و نسبت به پلمپ درب کانتینر اقدامات لازم را انجام دهند .

برای مطالعه بیشتر این موضوع می توانیذ مطلب حمل و ترانزیت کالا در بخش خدمات ما را مطالعه بفرمایید.

کانتینر و بارگیری کالاهای خریداری شده از چین در بندرگاه چین

۱۳اخذ بیمه نامه  کالا مناسب با نوع کالا

بیمه نامه کالا یکی از موارد بسیار مهمی است که واردکنندگان بایستی به درستی نسبت به اخذ آن از شرکت های معتبر بیمه، اقدام نمایند.

داشتن بیمه نامه کالا جهت انجام تشریفات ترخیص کالا در ایران اجباریست. بنابراین تجارمحترم، در زمان انجام فرایند اداری (تخصیص ارز) بایستی مدارک بیمه نامه کالا که یکی از مدارک درخواستی بانک عامل خریدار می باشد را  به بانک خود تحویل دهند.

تجربه به ما ثابت نموده بسیاری از تجار جهت کاهش هزینه های خرید، نسبت به اخذ بیمه نامه با حداقل کلاس (بسته ی حمایتی) بیمه ای اقدام می نمایند زیرا این مورد را به عنوان امری صرفا تشریفاتی جهت ترخیص کالا یا انجام حواله به شمار می آورند، اما این کار در صورت بروز مشکلات و خسارات در زمان حمل از مبدأ تا مقصد، تخیله کالا در گمرکات مقصد و همچنین حمل داخلی تا درب انبار مقصد، امکان دریافت خسارات وارد شده از شرکت بیمه گذار را امری دشوار یا ناممکن می نماید.

شرکت پارسیان (شانگهای) – پیتکو- با داشتن سابقه درخشان در زمینه واردات کالا و خرید از چین و همچنین تجربه بیش از یک دهه فعالیت بازرگانی و گمرکی آماده ارائه مشاوره های لازم جهت دریافت بیمه نامه  واردات کالا از شرکت های معتبر بیمه در ایران و چین می باشد.

۱۴دریافت مدارک کامل تجاری از فروشنده خارجی و بارنامه

پس از انجام بارگیری و حمل کالا بایستی یک لیست کامل از مدارک صادراتی شامل فاکتور نهایی  ، پکینگ لیست یا لیست عدل بندی نهایی ، گواهی مبدأ ، ترجیهاً سه نسخه اصلی در سربرگ فروشنده با مهر و امضا، از فروشنده کالا درخواست نمایید .

همچنین نسبت به دریافت اصل بارنامه با توجه به نوع روش خرید کالا  ex-work , FOB ,CFR & …  از فروشنده یا شرکت حمل اقدام نمایید .

داشتن مدارک صادراتی به شکل صحیح به ویژه ، در پکینگ لیست که به صورت جزئی به تعداد ؛ وزن خالص و ناخالص هر کارتن و شماره هر کارتن و  پالت اشاره شده باشد در ترخیص کالا در گمرک مقصد امری مهم است. لذا از فروشنده کالای خود درخواست نمایید به صورت جزئی به مورد در پکینگ لیست اشاره کند.

شرکت بازرگانی پیتکو آماده ارائه خدمات و مشاوره های لازم جهت وادرات کالا از چین می باشد. تیم ما، با داشتن  شناخت و تجربه کافی از مدارک لازم جهت انجام تشریفات گمرکی در مقصد آماده ارائه خدمات به شما تجار گرامی می باشد.

۱۵– ترخیص کالا

پس از حمل کالا به مقصد نهایی یا قبل از آن پیشنهاد می گردد که نسبت به دریافت مشاوره در زمینه نحوه ترخیص کالا از گمرکات کشور مقصد با شرکت هایی که خدمات گمرکی ارائه می دهند تماس گرفته و نسبت به دریافت هزینه ها و نحوه عملکرد آنها جهت ترخیص کالا اطلاعات لازم را بدست آورید.

برای اطلاعات بیشتر و آشنایی با خدمات ارائه شده توسط شرکت پیتکو، میتوانید مطلب ترخیص کالا  ما را مطالعه نمایید.

۱۶پرداخت عوارض و هزینه های  گمرکی و ترخیص کالا

پس از اخذ قرارداد ترخیص و ارائه اظهارنامه گمرکی نیاز به پرداخت عوارض گمرکی است به طور کلی این عوارض نوعی مالیات است که برای ورود و ترخیص کالاهای خارجی در حین وادرات در  گذر از مرز به صورت قانونی،  توسط وارد کننده به حساب گمرک پرداخت می گردد.

ما این موضوع را به طور کامل در قسمت ترخیص کالا که بخشی از خدمات ارائه شده توسط شرکت ما است، توضیح داده ایم.

۱۷– حمل داخلی و استریپ

پس از ترخیص کالا و اجازه خروج کالا از گمرک، نیاز به اعلام درخواست وسیله حمل مناسب جهت بارگیری کانتینر و ارسال از گمرک به انبار نهایی است. استفاده از استریپ کالا در انبارهای خصوصی نزدیک گمرک ورودی کالا این امکان را فراهم می کند تا هنگام تخلیه آسیب کمتری به آن دسته از کالا هایی که نیاز به تخلیه مجدد دارند، وارد گردد.

به طور کلی منظور از استریپ کالا Strip  ، تخلیه کالا و stuffing بارگیریِ مجدد، داخل کانتینر جداگانه می باشد.

بارگیری و حمل کالاهای خریداری شده از چین توسط کشتی به عنوان یکی از مراحل خرید از

تیم مجرب شرکت پیتکو آماده خدمت رسانی جهت عبور مطمئن و ایمن شما تجار و خریداران عزیز از تمامی این مراحل می باشد تا بتوانید تجربه ای عالی از خرید کالا و واردات آن از چین به ایران داشته باشید. استفاده از خدمات این شرکت به معنی از بین رفتن ریسکهای احتمالی واردات کالا از چین می باشد.  با ما تماس بگیرید.

1.شناسایی تولید کنندگان یا فروشندگان، 2.ثبت سفارش در سامانه جامع تجارت، 3.انجام حواله و ارسال کپی آن به تولید کننده یا فروشنده، 4.بازرسی کالا قبل از ارسال، 5.اخذ قرارداد بیمه کالا، 6.دریافت مدارک صادراتی کالا، 7.انتخاب و وکالت به ترخیص کار جهت شروع انجام ترخیص کالا از گمرک، 8.ترخیص و بارگیری

بله، زیرا طی مراحل خرید و واردات کالا از چین پروسه ای حساس، مهم و سخت است و شما برای خرید و واردات محصول خریداری شده خود از این کشور نیاز به تجربه و شناخت کارشناسانی دارید که به تمامی مراحل این پروسه اشراف کامل داشته باشند و این امر فقط از طریق شرکت های وارد کننده کالا صورت می گیرد.

شرکت بازرگانی بین المللی پارسیان شانگهای – پیتکو با سالها تجربه در زمینه واردات کالا از چین و داشتن دفتر در این کشور شناخت کامل از تولیدکنندگاه و فروشندگان چینی و برخورداری از کارشناسان مجرب و حرفه ای در این زمینه جهت خرید مطمئن شما از این کشور شما تجار گرامی را یاری می رساند.

شرکت پیتکو انواع کالاهای درخواستی شما را از چین وارد می کند ولی به طور تخصیصی به واردات ادوات مورد نیاز برای خطوط تولیدی مانند ساچمه با جنس های متفاوت مورد نیاز در تولیدات بلبرینگ و ریل کابینت و غیره، واردات لولای کابینت، ورق های ضد زنگ رنگی تزئینی و محصولات بسیار دیگر که شما می توانید لیست کامل محصولات وارداتی از چین توسط این شرکت را در قسمت محصولات سایت مشاهده بفرمایید.

کافیست با شماره های مندرج ما در بخش “تماس با ما” در سایت با ما تماس بگیرید تا هم از مشاوره کارشناسان ما بهره مند گردید و هم پروسه خرید تا وارد کردن کالای خود از چین به ایران را با خیالی آسوده به انجام دهید.

خیر. شرکت پیتکو کار واردات کالا از سراسر دنیا به خصوص شرق آسیا به ایران را انجام می دهد. ولی کار واردات و خرید کالا از چین به ایران را به صورت تخصصی انجام می دهد.

تا چه حد این مطلب برای شما مفید بود؟
5/5

6 دیدگاه در “واردات کالا از چین

  1. شاداب گفت:

    عالی بود. ممنون از توضیحات کاملتون

    1. ممنون از وقتی که برای مطالعه مطلب ما گذاشتید. اگر در زمینه واردات کالا از چین احتیاج به خدمات دارید، در خدمتیم.

  2. رضا گفت:

    خیلی کامل توضیح دادید
    ممنون

    1. ممنون از نظرتون. اگر در زمینه واردات کالا از چین احتیاج به خدمات دارید در خدمتیم

  3. علی گفت:

    بسیار عالی توضیح دادید تشکر از مطلب مفیدتون

    1. خواهش میکنم. خوشحالیم که مطالب براتون مفیدن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *